مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية

مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية

مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية
 
الرئيسيةالتسجيل

شاطر | 
 

 بحث باللغة الإنجليزية عن :Animals in the Wild الطالبة / خلود عبده محمد عبد الجواد

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أ/أحمد البسيونى
Admin
avatar

عدد المساهمات : 347
تاريخ التسجيل : 25/02/2010
العمر : 50
الموقع : http://sahragt.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: بحث باللغة الإنجليزية عن :Animals in the Wild الطالبة / خلود عبده محمد عبد الجواد   السبت يوليو 31, 2010 12:58 pm

بحث باللغة الإنجليزية عن :
Animals in the Wild


Source :

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مقدم البحث :

الطالبة / خلود عبده محمد عبد الجواد

الفصل / 1/2

مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية المشتركة

تحت إشراف
أ / أحمد عبد الجواد عطية البسيونى مدرس اللغة الإنجليزية
Wildlife


From Wikipedia, the free encyclopedia

Jump to: [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
For other uses, see [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Various species of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] are commonly seen wildlife across the Americas and Eurasia.


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
A [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (Tursiops truncatus) surfs the wave of a research boat on the Banana River, near the Kennedy Space Center, and is an example of wildlife.



Wildlife includes all non-[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] plants, animals and other organisms. Domesticating wild plant and animal species for human benefit has occurred many times all over the planet, and has a major impact on the environment, both positive and negative.
Wildlife can be found in all ecosystems. Deserts, rain forests, plains, and other areas including the most developed [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] sites, all have distinct forms of wildlife. While the term in popular culture usually refers to animals that are untouched by human factors, most scientists agree that wildlife around the world is impacted by human activities.
Humans have historically tended to separate civilization from wildlife in a number of ways including the legal, social, and moral sense. This has been a reason for debate throughout recorded history. Religions have often declared certain animals to be sacred, and in modern times concern for the natural environment has provoked activists to protest the exploitation of wildlife for human benefit or entertainment. Literature has also made use of the traditional human separation from wildlife.

Contents

[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]]


//


[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Food, pets, traditional medicines


Anthropologists believe that the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] peoples and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] relied on wildlife, both plant and animal, for their food. In fact, some species may have been hunted to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] by early human hunters. Today, hunting, [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], or gathering wildlife is still a significant food source in some parts of the world. In other areas, hunting and non-commercial fishing are mainly seen as a [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] or [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], with the edible meat as mostly a side benefit.[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Meat sourced from wildlife that is not traditionally regarded as game is known as [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. The increasing demand for wildlife as a source of traditional food in [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] is decimating populations of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and other animals, which they believe have aphrodisiac properties.
In November 2008, almost 900 plucked and "oven-ready" owls and other protected wildlife species were confiscated by the Department of Wildlife and National Parks in Malaysia, according to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. The animals were believed to be bound for China, to be sold in wild meat restaurants. Most are listed in [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (the Convention on International Trade in Endangered Species of Wild Fauna and Flora) which prohibits or restricts such trade.
Malaysia is home to a vast array of amazing wildlife. However, illegal hunting and trade poses a threat to Malaysia’s natural diversity.

—Chris S. Shepherd[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
A November 2008 report from biologist and author Sally Kneidel, PhD, documented numerous wildlife species for sale in informal markets along the Amazon River, including wild-caught marmosets sold for as little as $1.60 (5 Peruvian soles).[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Many Amazon species, including peccaries, agoutis, turtles, turtle eggs, anacondas, armadillos, etc., are sold primarily as food. Others in these informal markets, such as monkeys and parrots, are destined for the pet trade, often smuggled into the United States. Still other Amazon species are popular ingredients in traditional medicines sold in local markets. The medicinal value of animal parts is based largely on superstition.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Religion


Many wildlife species have spiritual significance in different cultures around the world, and they and their products may be used as [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] objects in [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] rituals. For example, [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and their [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] have great [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] value to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] as religious objects.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Media

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
The [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (Tamiasciurus douglasii) is an example of wildlife.



Wildlife has long been a common subject for [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] specials appeared on [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] beginning in 1965, later moving to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and then [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. In 1963, [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] debuted [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], a popular program featuring [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] as host. The [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] was a similar pioneer, the first wildlife series LOOK presented by [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], was a studio-based show, with filmed inserts. It was in this series that [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] first made his appearance which led to the series Zoo Quest during which he and cameraman Charles Lagus went to many exotic places looking for elusive wildlife—notably the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in Indonesia and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in Madagascar. Since 1984, the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and its spin off [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in the USA have dominated the market for shows about wildlife on cable television, while on [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] the NATURE strand made by WNET-13 in New York and NOVA by WGBH in Boston are notable. See also [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. Wildlife television is now a multi-million dollar industry with specialist documentary film-makers in many countries including UK, USA, New Zealand [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], Australia, Austria, Germany, Japan, and Canada. There are many magazines which cover wildlife including [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (for children).
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Tourism


Fuelled by media coverage and inclusion of conservation education in early school curriculum, Wildlife [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] & Ecotourism has fast become a popular industry generating substantial income for developing nations with rich wildlife specially , [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. This ever growing and ever becoming more popular form of tourism is providing the much needed incentive for poor nations to conserve their rich wildlife heritage and its habitat.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Destruction

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
Map of early [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], according to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. Numbers are [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] before the present.



This subsection focuses on [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] forms of wildlife destruction.
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] of wild populations has been a characteristic of modern man since our exodus from [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] 130,000 – 70,000 years ago. The rate of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] of entire species of plants and animals across the planet has been so high in the last few hundred years it is widely considered that we are in the sixth great extinction event on this planet; the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].
Destruction of wildlife does not always lead to an extinction of the species in question, however, the dramatic loss of entire species across Earth dominates any review of wildlife destruction as extinction is the level of damage to a wild population from which there is no return.
The four most general reasons that lead to destruction of wildlife include overkill, habitat destruction and fragmentation, impact of introduced species and chains of extinction.[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Overkill


Overkill occurs whenever hunting occurs at rates greater than the reproductive capacity of the population is being exploited. The effects of this are often noticed much more dramatically in slow growing populations such as many larger species of fish. Initially when a portion of a wild population is hunted, an increased availability of resources (food, etc) is experienced increasing growth and reproduction as [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] is lowered. Hunting, [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and so on, has lowered the competition between members of a population. However, if this hunting continues at rate greater than the rate at which new members of the population can reach breeding age and produce more young, the population will begin to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].
Populations are confined to islands, whether literal islands or just areas of habitat that are effectively an “island” for the species concerned have also been observed to be at greater risk of dramatic population declines following [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Habitat destruction and fragmentation

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and increased road-building in the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] are a significant concern because of increased human encroachment upon wild areas, increased resource extraction and further threats to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].



The [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] of any given species is considered its preferred area or territory. Many processes associated human habitation of an area cause loss of this area and the decrease the carrying capacity of the land for that species. In many cases these changes in land use cause a patchy break-up of the wild landscape. Agricultural land frequently displays this type of extremely fragmented, or relictual, habitat. Farms sprawl across the landscape with patches of uncleared woodland or forest dotted in-between occasional paddocks.
Examples of habitat destruction include grazing of bushland by farmed animals, changes to natural fire regimes, forest clearing for timber production and wetland draining for city expansion.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Impact of introduced species


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] are all examples of species that have become invasive threats to wild species in various parts of the world[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]]. Frequently species that are uncommon in their home range become out-of-control invasions in distant but similar climates. The reasons for this have not always been clear and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] felt it was unlikely that exotic species would ever be able to grow abundantly in a place in which they had not evolved. The reality is that the vast majority of species exposed to a new habitat do not reproduce successfully. Occasionally, however, some populations do take hold and after a period of acclimation can increase in numbers significantly, having destructive effects on many elements of the native environment of which they have become part.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] Chains of extinction


This final group is one of secondary effects. All wild populations of living things have many complex intertwining links with other living things around them. Large [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] animals such as the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] have populations of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] birds that feed off the many parasitic insects that grow on the hippo. Should the hippo die out, so too will these groups of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], leading to further destruction as other species dependent on the birds are affected. Also referred to as a [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], this series of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] is by far the most destructive process that can occur in any [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].
Another example is the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] found in [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. These birds feed on insects on the back of cattle, which helps to keep them disease-free. If we destroy the nesting habitats of these birds, it will result a decrease in the cattle population because of the spread of insect-borne diseases.
[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] See also


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]



[[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]] References



    <LI id=cite_note-0>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
    <LI id=cite_note-1>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط][[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]]
  1. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] Diamond, J. M. (1989). Overview of recent extinctions. Conservation for the Twenty-first Century. D. Western and M. Pearl. New York, Oxford University Press: 37-41.
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بحث باللغة الإنجليزية عن :Animals in the Wild الطالبة / خلود عبده محمد عبد الجواد
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» Kinds of animals
» الاسطوانات المتنوعة ..رائعة!!

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية :: مجموعة نشاط اللغة الانجليزية-
انتقل الى: