مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية

مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية

مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية
 
الرئيسيةالتسجيل

شاطر | 
 

 بحث باللغة الإنجليزية عن :Phobias الطالبة / دعاء محمد شحاته ابراهيم

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
أ/أحمد البسيونى
Admin
avatar

عدد المساهمات : 347
تاريخ التسجيل : 25/02/2010
العمر : 50
الموقع : http://sahragt.ahlamontada.com

مُساهمةموضوع: بحث باللغة الإنجليزية عن :Phobias الطالبة / دعاء محمد شحاته ابراهيم   السبت يوليو 31, 2010 10:09 am

بحث باللغة الإنجليزية عن :
Phobias


Source : [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

مقدم البحث :

الطالبة / دعاء محمد شحاته ابراهيم
الفصل / 1/2
مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية المشتركة


تحت إشراف
أ / أحمد عبد الجواد عطية البسيونى مدرس اللغة الإنجليزية
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذه الصورة]
Causes


Phobias are known as an emotional response learned because of difficult life experiences. Generally phobias occur when fear produced by a threatening situation is transmitted to other similar situations, while the original fear is often repressed or forgotten. The excessive, unreasoning fear of water, for example, may be based on a childhood experience of almost drowning. The individual attempts to avoid that situation in the future, a response that, while reducing anxiety in the short term, reinforces the association of the situation with the onset of anxiety.

The anatomical side of phobias

Phobias are more often than not linked to the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], an area of the brain located behind the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] in the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. The amygdala secretes [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] that control [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. When the fear or aggression response is initiated, the amygdala releases hormones into the body to put the human body into an "alert" state, in which they are ready to move, run, fight, etc. This defensive "alert" state and response is generally referred to in psychology as the [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].

Clinical phobias

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] and [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] classify most phobias into three categories and, according to the Diagnostic and Statistical Manual of Mental Disorders, Fourth Edition ([ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]), such phobias are considered to be sub-types of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. The three categories are:


Phobias vary in severity among individuals. Some individuals can simply avoid the subject of their fear and suffer relatively mild anxiety over that fear. Others suffer full-fledged panic attacks with all the associated disabling symptoms. Most individuals understand that they are suffering from an irrational fear, but they are powerless to override their initial panic reaction.

Treatments

Various methods are claimed to treat phobias. Their proposed benefits may vary from person to person.

Some therapists use [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] or imagery exercise to [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] patients to the feared entity. These are parts of [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] therapy.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (CBT) can be beneficial. Cognitive behavioral therapy lets the patient understand the cycle of negative thought patterns, and ways to change these thought patterns. CBT may be conducted in a group setting. Gradual desensitisation treatment and CBT are often successful, provided the patient is willing to endure some discomfort. In one clinical trial, 90% of patients were observed with no longer having a phobic reaction after successful CBT treatment.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] (EMDR) has been demonstrated in peer-reviewed clinical trials to be effective in treating some phobias. Mainly used to treat [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], EMDR has been demonstrated as effective in easing phobia symptoms following a specific trauma, such as a fear of dogs following a dog bite.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] coupled with [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] can also be used to help remove the associations that trigger a phobic reaction. However, lack of research and scientific testing compromises its status as an effective treatment.

Antidepressant medications such [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] may be helpful in some cases of phobia. [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] may be useful in acute treatment of severe symptoms but the risk benefit ratio is against their long-term use in phobic disorders.

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], a [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] tool, also considered to be [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] by the mainstream medicine, is allegedly useful.

These treatment options are not mutually exclusive. Often a therapist will suggest multiple treatments.

Non-psychological conditions

The word "phobia" may also signify conditions other than fear. For example, although the term [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] means a fear of water, it may also mean inability to drink water due to an illness, or may be used to describe a chemical compound which repels water. Likewise, the term [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] may be used to define a physical complaint (i.e. aversion to light due to inflamed eyes or excessively dilated pupils) and does not necessarily indicate a fear of light.

Non-clinical uses of the term

It is possible for an individual to develop a phobia over virtually anything. The name of a phobia generally contains a Greek word for what the patient fears plus the suffix [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. Creating these terms is something of a [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]. Few of these terms are found in medical literature. However, this does not necessarily make it a non-psychological condition.

Terms for prejudice or discrimination

A number of terms with the suffix [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] are primarily understood as negative [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] towards certain categories of people or other things, used in an [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط] with the medical usage of the term. Usually these kinds of "phobias" are described as fear, dislike, disapproval, [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط], or hostility towards the object of the "phobia". Often this attitude is based on prejudices and is a particular case of general [ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط].

Class discrimination is not always considered a phobia in the clinical sense because it is believed to be only a symptom of other psychological issues, or the result of ignorance, or of political or social beliefs. In other words, unlike clinical phobias, which are usually qualified with disabling fear, class discrimination usually has roots in social relations. Below are some examples:
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
بحث باللغة الإنجليزية عن :Phobias الطالبة / دعاء محمد شحاته ابراهيم
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
مدرسة صهرجت الصغرى الثانوية :: مجموعة نشاط اللغة الانجليزية-
انتقل الى: